“Få hjelp til oppgavene du ikke ønsker eller har tid til å gjøre selv.”

Praksistjenester:

Få en enkel, lønnsom og effektiv klinikkhverdag.
Våre tjenester gjør praksislivet ditt lettere, og gir deg mer overskudd og energi til det du synes er viktig.

Kontakt oss for en uforpliktende samtale om din praksis og dine behov.


Besvare telefon

etter å ha byttet.png
  • Vi besvarer alle samtaler fra 8-16 hverdager.

  • Telefonen blir besvart med klinikkens navn.

  • Når pasienter ringer for å fortelle at de er forsinket, får terapeuten en sms av oss.

  • Alle generelle spørsmål om forsikring, behandlingsformer, og annen klinikkinformasjon blir besvart av oss.

  • Vi blir kjent med dine behov, din klinikk, dine terapeuter og deres spisskompetanse slik at pasienten kommer til riktig behandler eller behandling.

  • Du beholder klinikkens telefonnummer og rutes inn i vår plattform.

  • Callback-funksjon hvor alle pasienter blir ringt tilbake hvis kø.

  • Statistikk over alle innkommende anrop og ubesvarte anrop. Oversikt over svartid og type henvendelser.


Besvare e-post

  • Besvare klinikkens e-post etter avtale.


Fakturering

  • Fakturere private kunder - ikke møtt, avbestilt, glemt å betale

  • Ukentlig / månedlig fakturering av bedrifter

  • Ukentlig fakturering av forsikringspasienter


Ikke møtt

  • Etter avtale med klinikken kan vi ringe opp pasienter som ikke har møtt til timen.


Pasientoppfølging

rund 2.png
  • Følge opp alle nye pasienter med telefon dagen etter første besøk.

  • Vi sender ut brukerundersøkelser til dine pasienter, etter avtale med deg.

  • Vi lager nyhetsbrev, nettsider, venteromspresentasjoner og andre tiltak etter avtale.


Oppsett av maler og
automatiserte prosesser

  • Vi setter opp maler med tekst til standard SMS til pasienter i forbindelse med avbestilling, førstegangskonsultasjoner, påminnelser, google reviews og andre ønsker du måtte ha for å spesialtilpasse den beste pasientreisen.


Klinikkstatistikk

Kopi av 82 % av behandlerne i en stor klinikk fikk en enklere hverdag etter de gikk over fra sekretær til praksistjenester.png

Vi tar en full gjennomgang av klinikkens statistikk via programmet Jet Control.

  • Vi henter ut nøkkeltall fra ditt journalsystem for de siste 2-3 årene og legger de inn i vårt rapporteringssystem JET Control.

  • Vi lager en enkel og oversiktlig rapport til deg hvor du får presentert klinikkens utvikling og vekst for perioden. Behandlerne vil få egne rapporter for sine tall og sin utvikling.

  • Vi går igjennom rapporten med deg og gir tilbakemeldinger på utviklingen vi ser.

Følgende nøkkeltall er inkludert:

  • Omsetning

  • Behandlinger

  • Nye pasienter

  • PVA (Patient Visit Average)

  • TPR (Total Patient Revenue)

  • Antall online bookinger


“God service begynner med en vennlig stemme, som er trygg på faget og har kunnskap om hvordan en praksis fungerer.”